BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Mithat Çoruh Kalite Yönetimi Merkezi

 

Yüksek Ögretimde T.K.Y. Prensiplerinin Uygulanması

YÜKSEK EĞİTİMDE ÖĞRETİMDE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ PRENSİPLERİNİN UYGULANMASI
 

Tip Egitiminde Çagdas Bir Seçim: Baskent Üniversitesi Tip Fakültesi Modeli
Mehmet Haberal, Nevzat Bilgin, Zeynep Kayhan, Haldun Müderrisoglu,
Beyhan Demirhan, Hakan Özkardes, Can Pelin, Hande Arslan

 

Yüksek Ögretimde Toplam Kalite Yönetimi Nasil Basarili Olur?
Mithat Çoruh

 

Saglik Hizmetlerinde Çalisanlarin Egitiminde Kalite Ölçme
Jamers E. Lea

 

Ögretim Elemanlarina Öncülük Etme ve Onlari Organize Etme
Iain Graham

 

DKI Yüksek Egitimde Neden Önemlidir.?
Howard Nattrass

 

Ögrenci Merkezli Egitim
Peter Wilcock

 

Yabanci Dil Egitiminde Kalite Stratejileri
Meral Güçeri

 

Hizmet Kalitesi Ölçeginin Uygulanmasi: Bir Pilot Çalisma Olarak Saglik Kurumlari Isletmeciligi Ögrencileri
Simten Malhan, Korkut Ersoy, Adnan Kisa

 

Yüksek Egitim ve Ögretimde TS-EN-ISO 9001 Standartlarinin Uygulanmasi : Baskent Üniversitesinin Deneyimleri
Belma T. Aksit

 

TKY ve Insan
Zuhal Cafaoglu

 

Toplam Kalite Yönetiminin Ögrenci Degerlendirmesinde Bazi Yansimalari
Semra F. Ascigil

 

Yüksek Ögretimde Aktif Egitim: Bilgi Toplumunda Kaliteli Egitim Modeli Olarak Aktif Egitim
Sabahat Bayrak

 

Ögretimin- Ögretmenin ve Uygulama Alaninin Ögrenci Tarafindan Degerlendirilmesi Ölçeklerinin Geçerlilik Güvenirlik Çalismasi
Sevgi Oktay, Ülkü Baykal

 

Egitimde Kalite Kontrol Süreci Olarak Ölçme ve Degerlendirme: Sorunlar ve Öneriler
Nükhet Çikrikçi Demirtasli

 

Hemsire ve Hekimlerde Ögrenilmis Güçlülügün Niteligini Etkileyen Etkenlerin Incelenmesi
Çigdem Ardahanli Bolat, Ali Riza Ayder

 

Baskent Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Ders Gruplari Degerlendirme Raporlari Ile Ilgili Bir Çalisma
Duygu Altug, Emine Aksoydan

 

Bir Çalisma: Mimarlik Egitimine Süreç Odakli Yaklasim
Aysen Akpinar, Sema Soygenis, Gülten Hergüner

 

Degisik Üniversitelerdeki Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalari
Hayal Köksal

 

Okul Yönetiminde Toplam Kalite Yönetimi
Cevat Celep

 

Marmara Üniversitesi Saglik Hizmetleri Meslek Yüksekokulunda Egitim Kalitesinin Yükseltilmesine Yönelik Bir Uygulama
Sanda Çali, A. Süha Yalçin, Nursel Erdogan, Özlem Sarikaya Sibel Kalaça

 

Marmara Üniversitesi Mühendislik Fakültesinde Toplam Kalite Uygulama Deneyimi
Erkan Türe, Murat Kaymak, Seda Tunoglu

 

Ögretmen Adaylari ve Toplam Kalite Yönetimine Iliskin Yönelimleri
Çoskun Bayrak, Esmahan Agaoglu

 

Baskent Üniversitesi Tip Fakültesi Mezuniyet Sonrasi Egitim Programi Performans Degerlendirilmesine Yönelik Bir Çalisma
Sule Akçay, Hediye Seval Akgün

 

Baskent Üniversitesi Tip Fakültesi Mezuniyet Sonrasi Egitimde Sürekli Kalite Iyilestirme Çalismalari
Hamide Kart, Hediye Seval Akgün

 

Berlin Devlet Istatistik Enstitüsü’ nde Toplam Kalite Yönetimi Uygulamasi: Sonuçlar
Kerim Edinsel

 

Üniversitelerde Düsünce Üretim Kalitesi Nasil Artirilabilir?
Mehmet Önal

 

Kalite Prensiplerinin Hizmetiçi Egitiminde Kullanilmasi: Orta Dogu Teknik Üniversitesi Temel Ingilizce Bölümünde Yapilan Bir Uygulama
Bena Gül Peker

 

Biyoloji Egitiminde Nitel Beklentiler ve Multi-Disiplinlere Yönelme
Yalçin Yetkin

 

Toplam Kalite Yönetiminin Ögrenci ve Ögretim Elemani Tarafindan Algilanmasi ve Bir Uygulama
Canan Güler, Orhan Çevik

 

Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalarinda Karsilasilan Güçlükler
Gülin Arkun

 

Measuring Quality in the Education of Health Professionals
James W. LEA

 

Leading and Organizing the Faculty
Iain Graham

 

Why is Continuous Quality Improvement Importrant in Higher Education?
Howard Nattrass

 

Learner Centred Education
Peter M.Wilcock

 

TQM Strategies in English Language Teaching: Appraisal as a Tool
Meral Güçeri

 

Application of the SERVQUAL Scale in Higher Education: A Pilot Study at a Turkish University


Simten Malhan, Korkut Ersoy, Adnan Kisa

The Subject Review Method and Quality Assurance in Higher Education
Ufuk Taneri

 

TQM and the Human Being
Zuhal Cafaoglu

 

Some Implications of Total Quality Management in Student Assessment
Semra F. Ascigil

 

Evaluating Teachers and Theoretical and Practical Teaching: a Validity and Reliability Study
Sevgi Oktay, Ülkü Baykal

 

A Study on Course Evaluation Reports of Instructors at Baskent Universty Vocational School of Social Sciences
Duygu Altug, Emine Aksoydan

 

A Case Study: Process-Oriented Approach to Architecture Education
Aysen Akpinar, Sema Soygenis, Gülten Hergüner

 

TQM Practices at Various Universities
Hayal Köksal

 

Total Quality Management in School Administration
Cevat Celer

 

Improving the Quality of Education at Marmara University Vocational School of Allied Health Professions
Sanda Çali, A. Süha Yalçin, Nursel Erdogan, Özlem Sarikaya, Sibel Kalaça

 

Assessment of Performance: The Postgraduate Education Program At Baskent Universty Hospital
Sule Akçay, Seval Akgün

 

Continuous Quality Improvement Studies On Postgraduate Education At Baskent University Faculty of Medicine
Hamide Kart, Hediye Seval Akgün

 

Total Quality Management Project at the State Bureau for Statistics in Berlin: Results
Kerim Edinsel

 

How to Increase the Quality of Productive Thinking at the University Level
Mehmet Önal

 

Implementation of Quality Principles: A Project from the Middle East Technical University, Department of Basic English
Bena Gül Peker

 

Qualitative Expectations of Biological and Medical Education
Yalçin Yetkin