SAGLIK HIZMETLERINDE TOPLAM KALITE YÖNETIMI VE PERFORMANS ÖLÇÜMÜ
Saglik Hizmetlerinde Kalite ve Performans Kavramindaki Gelismeler
Mithat Çoruh
Devlet Hastanelerinde TKY’nin Uygulanabilirligi
Cihangir Özcan
Bilgi-Egitim-Iletisim Desteginin Aile Planlanmasi Hizmet Sunumuna Etkisi
Ayse Akin, Günes Ermumcu, Nuran Üstünoglu
Hastanelerde Ameliyathane Degerlendirmeleri
Konuralp Basol
Saglik Hizmetlerinde Istatistiki Bilgi Yönetiminin Dünü ve Bugünü
Ali Tekin Çelebioglu
Hastane Yönetiminde Kalite Uygulamalari ve Toplam Kalite Yönetimi Projesi Kapsaminda Personel Memnuniyeti Ölçme Çalismasi
Kemal Özgirin, Yesim Tas
Gereksiz Hastane Kullaniminin Belirlenmesi ve Yönetimi
Sidika Kaya
Saglik Hizmet Yönetiminin Etkinlestirilmesi
Cemalettin Yilmaz
Saglik Kuruluslarinda Toplam Kalite Egitimlerinin Organizasyonu
Ibrahim Erdogan
Saglik Hizmetlerinde Kalite
Kürsat Cezmi Özcan
Hastane Tatmininin Ölçülmesi
Afsun Ezel Esatoglu , Korkut Ersoy
Saglik Hizmetleri Talebi ve Hekimin Talebi Etkilemesi
Nesrin E, Çilingiroglu
Hastanelerde Örgütsel Performans Ölçümü: Hastaneler arasi Kalite ve Verimlilik Karsilastirilmasi
Sahin Kavuncubasi
Kurumlar Kalite Indikatör Sistemi Olusturulmasinda Süreç Yönetimi Yaklasimi
Teyfik Tezcaner, Isil Özer, Ibrahim Erdogan, Yaman Zorlutuna, Bülent Kiymir
Formal ve Informal Degerlendirme ve Is Performansi Üzerine Etkileri
Nefise Bahçecik, Hediye Ekizler
Ankara’da bir Üniversite Hastanesinde Hasta Memnuniyetinin Ölçülmesi
Dilaver Tengilimoglu
Birinci Basamak Saglik Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti : Bir Saha Çalismasi
M. Hulki Uz,I. Deniz Özbakir, Cemil Ergin
Toplam Kalite Güvenliginde Performansin Önemi
Dogan Güzel
Toplam Kalite Yönetim’nde Iç Müsteri Memnuniyeti ve Performans Degerlendirmesi
Murat Toktamisoglu
Bayindir Tip Merkezi Hemsirelik Hizmetleri Müdürlügü Hasta Memnuniyeti Anket Sonuçlari
Zehra Alcan
Konur Hastanesi’nde Vizyon Arastirmasi
Fatos Pakdil
Hasta Memnuniyetinin Ölçümü
Sibel Eryoldas, Baris Turgutoglu
TCDD Hastanelerinde Gelir/Gider Analizi ve Etkinlik Degerlendirmesi
Ismail Agirbas
AÇS/AP Hizmetlerinde Toplam Kalite Yönetimi Felsefesi ve Süreci Yönünde Saglik Insan Gücünün Hizmet Içi Egitimi
Senin Harika Güzel
SSK’da Aile Planlamasi Hizmetleri
Ibrahim Türkmenoglu
Topluma Dayali Saglik Egitimi Projelerinde Toplam Kalite Yönetimi
Zeynep Türkmen
Diyaliz Ünitesi Hemsirelik Hizmetlerinde Kalite Gelistirme Çalismasi
Isil Demirtas, Sevgi Postoglu , Sibel Akyel
Nöroloji ve Nörosirorji Yogun Bakimina Gelen Hastalarin Optimum Bir süre içinde Servise Nakledilmesinin Arastirilmasi
Saniye Çanci
Evlere Uygulanan Hasta Bakim Hizmetlerinde Kalite Iyilestirme
Nimet Temizkan
Hemsirelik Departmaninda Kaliteyi Gelistirme Çalismasi: Primer Hemsirelik
Dilek Özmen
Bakim Standartlari Nedir, Nasil Belirlenir?
Sibel Gönülsüz
Ulusal Saglik Sistemi Boyutunda Kalite Yönetim Modeli
Oguz Engiz
Hemsirelik Bakiminin Organize Edilmesindeki Temel Yöntemler
Hediye Ekizler, Nefise Bahçecik
Hemsirelik Hizmetlerinin Devamli Iyilestirilmesini Saglamak Amaciyla Hemsirelik Standartlarinin Yeniden Belirlenmesi
Vahide Senkal Uçku
Sürekli Egitim Kalitesinin Temelleri
Ismail Üstel
Toplam Kalite Organizasyonlari ve Süreklilik
Zuhal Cafaoglu
Baskent Üniversitesi Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalarinda Iç Denetim Degerlendirmeleri
Süheda Güray
Baskent Üniversitesi Toplam Kalite Yönetimi Merkezi Tarafindan Düzenlenen Sempozyumlarda Gözlenen Gelismeler
Seçil Koçal
Toplam Kalite Yönetimi Çalismalarinin Hemsirelik Oryantosyon Programina Katkisi
Gülnür Iyiari
Özofago Gastro Duodenoskopiye Hasta Uyumunda Ön Bilgilendirmenin (Hasta Egitiminin) Önemi
Ulvi Çalidag, Gönül Kurt, Sedat Boyacioglu, Mete Özdogan, Gürden Gür
Bir Sürekli Egitim Konusu Örnegi: Kardiyo Pulmoner Resüsitasyon Egitimi
Aysen Aksoy
Tip Sektöründeki Sorunlar ve Analizleri
Teoman Akis
Tibbi Bakimda Sonuçlar Üzerindeki Odaklasma
Bayram Sahin
Hizmet Saglik Isletmelerinde Isletme Sermayesi Yönetimi ve Toplam Kalite Yönetimi Iliskisi
E. Yasemin Yeginboy
Hizmet Saglik Isletmelerinde Stok Yönetimi ve Toplam Kalite Yönetimi
Kudret Sevket Sayin
Kalite Yönetiminde Elektronik Hasta Kayitlarinin Önemi ve Kullanimi
Vildan Sümbüloglu, Mehmet Yalçin
Total Quality Management and Perfonmance Measurements in Health Sector
Developments in Quality and Performance Concepts in Healthcare Delivery
Mithat Çoruh
ISO 9000: 1994 Registration in Healthcare Organisations in UK
Tony Howe
Impact of Information-Education-Communication Support on Family Planning Service Delivery
Ayse Akin, Günes Ermumcu,Nuran Üstünoglu
Staff Satisfaction Measurement Study Paper within Quality Practices and Total Quality Management Project of the Hospital Management
Kemal Özgirin, Yesim Tas
Indentifying and Managing Unnecessary Hospital Utilization
Sidika Kaya
Quality in Health Care
Kürsat Cezmi Özcan
Measurement of Patient Satisfaction
Afsun Ezel Esatoglu, Korkut Ersoy
Demand for Health Services and the Effect of Physician
Nesrin E. Çilingiroglu
Process Management Approach in Establishing the Quality Indiccator System
Teyfik Tezcan, Isil Özer, Ibrahim Erdogan, Yaman Zorlutuna, Bülent Kiymir
Formal and Informal Evulation and their Effects on Work Performance
Nefise Bahçecik, Hediye Ekizler
Patient Saticfaction with Primary Out-Patient Services: A Field Study
M. Hulki Uz, I Deniz Özbakir, Cemil Ergin
Patient Satisfaction Survey Results of the Nursing Services Directorate, Bayindir Medical Centre
Zehra Alcan
Measurement of Patient Satisfaction
Sibel Eryoldas, Baris Turgutoglu
The Investigation of Trasporting of The Patients From The Neurology And Neurolsurgery Intensive Care Unit to Ward in an Optimum Time
Saniye Çanci
Quality Improvement in Home Nursing Services
Nimet Temizkan
Current Thinking in the Development of Continuous Quality Improvement in Healtcare
Peter M Wilcock BSc, Dip Psych MSc, C Psychol FBPsS
The Basic Methods in Organizing Nursing Care
Nefise Bahçecik, Hediye Ekizler
Pillars of Continuing Education Quality
Ismail Üstel
Importance of Patient Education in Ozofago-Gastro-Duodenoscopy
Ulviye Çalidag
Focusing Outcomes of Medical Care
Bayram Sahin
The Role of Biomedical and Clinical Engineering Departments in Hospital Organization
Irfan Karagöz
Continuous Training and Consultant Services in Quality Improvement Programs
Mücella Tokatlioglu