
Yayınlar
YÜKSEK EGITIMDE ÖGRETIMDE TOPLAM KALITE YÖNETIMI PRENSIPLERININ
UYGULANMASI
Tip Egitiminde Çagdas Bir Seçim: Baskent Üniversitesi
Tip Fakültesi Modeli
Mehmet Haberal, Nevzat Bilgin, Zeynep Kayhan, Haldun Müderrisoglu,
Beyhan Demirhan, Hakan Özkardes, Can Pelin, Hande Arslan
Yüksek Ögretimde Toplam Kalite Yönetimi Nasil Basarili
Olur?
Mithat Çoruh
Saglik Hizmetlerinde Çalisanlarin Egitiminde Kalite Ölçme
Jamers E. Lea
Ögretim Elemanlarina Öncülük Etme ve Onlari Organize
Etme
Iain Graham
DKI Yüksek Egitimde Neden Önemlidir.?
Howard Nattrass
Ögrenci Merkezli Egitim
Peter Wilcock
Yabanci Dil Egitiminde Kalite Stratejileri
Meral Güçeri
Hizmet Kalitesi Ölçeginin Uygulanmasi: Bir Pilot Çalisma
Olarak Saglik Kurumlari Isletmeciligi Ögrencileri
Simten Malhan, Korkut Ersoy, Adnan Kisa
Yüksek Egitim ve Ögretimde TS-EN-ISO 9001 Standartlarinin Uygulanmasi
: Baskent Üniversitesinin Deneyimleri
Belma T. Aksit
TKY ve Insan
Zuhal Cafaoglu
Toplam Kalite Yönetiminin Ögrenci Degerlendirmesinde Bazi Yansimalari
Semra F. Ascigil
Yüksek Ögretimde Aktif Egitim: Bilgi Toplumunda Kaliteli Egitim
Modeli Olarak Aktif Egitim
Sabahat Bayrak
Ögretimin- Ögretmenin ve Uygulama Alaninin Ögrenci Tarafindan
Degerlendirilmesi Ölçeklerinin Geçerlilik Güvenirlik
Çalismasi
Sevgi Oktay, Ülkü Baykal
Egitimde Kalite Kontrol Süreci Olarak Ölçme ve Degerlendirme:
Sorunlar ve Öneriler
Nükhet Çikrikçi Demirtasli
Hemsire ve Hekimlerde Ögrenilmis Güçlülügün
Niteligini Etkileyen Etkenlerin Incelenmesi
Çigdem Ardahanli Bolat, Ali Riza Ayder
Baskent Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Ders
Gruplari Degerlendirme Raporlari Ile Ilgili Bir Çalisma
Duygu Altug, Emine Aksoydan
Bir Çalisma: Mimarlik Egitimine Süreç Odakli Yaklasim
Aysen Akpinar, Sema Soygenis, Gülten Hergüner
Degisik Üniversitelerdeki Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalari
Hayal Köksal
Okul Yönetiminde Toplam Kalite Yönetimi
Cevat Celep
Marmara Üniversitesi Saglik Hizmetleri Meslek Yüksekokulunda
Egitim Kalitesinin Yükseltilmesine Yönelik Bir Uygulama
Sanda Çali, A. Süha Yalçin, Nursel Erdogan, Özlem
Sarikaya Sibel Kalaça
Marmara Üniversitesi Mühendislik Fakültesinde Toplam Kalite
Uygulama Deneyimi
Erkan Türe, Murat Kaymak, Seda Tunoglu
Ögretmen Adaylari ve Toplam Kalite Yönetimine Iliskin Yönelimleri
Çoskun Bayrak, Esmahan Agaoglu
Baskent Üniversitesi Tip Fakültesi Mezuniyet Sonrasi Egitim
Programi Performans Degerlendirilmesine Yönelik Bir Çalisma
Sule Akçay, Hediye Seval Akgün
Baskent Üniversitesi Tip Fakültesi Mezuniyet Sonrasi Egitimde
Sürekli Kalite Iyilestirme Çalismalari
Hamide Kart, Hediye Seval Akgün
Berlin Devlet Istatistik Enstitüsü nde Toplam Kalite
Yönetimi Uygulamasi: Sonuçlar
Kerim Edinsel
Üniversitelerde Düsünce Üretim Kalitesi Nasil Artirilabilir?
Mehmet Önal
Kalite Prensiplerinin Hizmetiçi Egitiminde Kullanilmasi: Orta
Dogu Teknik Üniversitesi Temel Ingilizce Bölümünde
Yapilan Bir Uygulama
Bena Gül Peker
Biyoloji Egitiminde Nitel Beklentiler ve Multi-Disiplinlere Yönelme
Yalçin Yetkin
Toplam Kalite Yönetiminin Ögrenci ve Ögretim Elemani Tarafindan
Algilanmasi ve Bir Uygulama
Canan Güler, Orhan Çevik
Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalarinda Karsilasilan Güçlükler
Gülin Arkun
Measuring Quality in the Education of Health Professionals
James W. LEA
Leading and Organizing the Faculty
Iain Graham
Why is Continuous Quality Improvement Importrant in Higher Education?
Howard Nattrass
Learner Centred Education
Peter M.Wilcock
TQM Strategies in English Language Teaching: Appraisal as a Tool
Meral Güçeri
Application of the SERVQUAL Scale in Higher Education: A Pilot Study
at a Turkish University
Simten Malhan, Korkut Ersoy, Adnan Kisa
The Subject Review Method and Quality Assurance in Higher Education
Ufuk Taneri
TQM and the Human Being
Zuhal Cafaoglu
Some Implications of Total Quality Management in Student Assessment
Semra F. Ascigil
Evaluating Teachers and Theoretical and Practical Teaching: a Validity
and Reliability Study
Sevgi Oktay, Ülkü Baykal
A Study on Course Evaluation Reports of Instructors at Baskent Universty
Vocational School of Social Sciences
Duygu Altug, Emine Aksoydan
A Case Study: Process-Oriented Approach to Architecture Education
Aysen Akpinar, Sema Soygenis, Gülten Hergüner
TQM Practices at Various Universities
Hayal Köksal
Total Quality Management in School Administration
Cevat Celer
Improving the Quality of Education at Marmara University Vocational School
of Allied Health Professions
Sanda Çali, A. Süha Yalçin, Nursel Erdogan, Özlem
Sarikaya, Sibel Kalaça
Assessment of Performance: The Postgraduate Education Program At Baskent
Universty Hospital
Sule Akçay, Seval Akgün
Continuous Quality Improvement Studies On Postgraduate Education At Baskent
University Faculty of Medicine
Hamide Kart, Hediye Seval Akgün
Total Quality Management Project at the State Bureau for Statistics in
Berlin: Results
Kerim Edinsel
How to Increase the Quality of Productive Thinking at the University
Level
Mehmet Önal
Implementation of Quality Principles: A Project from the Middle East
Technical University, Department of Basic English
Bena Gül Peker
Qualitative Expectations of Biological and Medical Education
Yalçin Yetkin
|