|
![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
||||||||||||
|
YayınlarSAGLIK HIZMETLERINDE TOPLAM KALITE YÖNETIMI VE PERFORMANS ÖLÇÜMÜSaglik Hizmetlerinde Kalite ve Performans Kavramindaki Gelismeler
Devlet Hastanelerinde TKYnin Uygulanabilirligi
Bilgi-Egitim-Iletisim Desteginin Aile Planlanmasi Hizmet Sunumuna Etkisi
Hastanelerde Ameliyathane Degerlendirmeleri
Saglik Hizmetlerinde Istatistiki Bilgi Yönetiminin Dünü
ve Bugünü
Hastane Yönetiminde Kalite Uygulamalari ve Toplam Kalite Yönetimi
Projesi Kapsaminda Personel Memnuniyeti Ölçme Çalismasi
Gereksiz Hastane Kullaniminin Belirlenmesi ve Yönetimi
Saglik Hizmet Yönetiminin Etkinlestirilmesi
Saglik Kuruluslarinda Toplam Kalite Egitimlerinin Organizasyonu
Saglik Hizmetlerinde Kalite
Hastane Tatmininin Ölçülmesi
Saglik Hizmetleri Talebi ve Hekimin Talebi Etkilemesi
Hastanelerde Örgütsel Performans Ölçümü:
Hastaneler arasi Kalite ve Verimlilik Karsilastirilmasi
Kurumlar Kalite Indikatör Sistemi Olusturulmasinda Süreç
Yönetimi Yaklasimi
Formal ve Informal Degerlendirme ve Is Performansi Üzerine Etkileri
Ankarada bir Üniversite Hastanesinde Hasta Memnuniyetinin
Ölçülmesi
Birinci Basamak Saglik Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti : Bir Saha Çalismasi
Toplam Kalite Güvenliginde Performansin Önemi
Toplam Kalite Yönetimnde Iç Müsteri Memnuniyeti
ve Performans Degerlendirmesi
Bayindir Tip Merkezi Hemsirelik Hizmetleri Müdürlügü
Hasta Memnuniyeti Anket Sonuçlari
Konur Hastanesinde Vizyon Arastirmasi
Hasta Memnuniyetinin Ölçümü
TCDD Hastanelerinde Gelir/Gider Analizi ve Etkinlik Degerlendirmesi
AÇS/AP Hizmetlerinde Toplam Kalite Yönetimi Felsefesi ve
Süreci Yönünde Saglik Insan Gücünün Hizmet
Içi Egitimi
SSKda Aile Planlamasi Hizmetleri
Topluma Dayali Saglik Egitimi Projelerinde Toplam Kalite Yönetimi
Diyaliz Ünitesi Hemsirelik Hizmetlerinde Kalite Gelistirme Çalismasi
Nöroloji ve Nörosirorji Yogun Bakimina Gelen Hastalarin Optimum
Bir süre içinde Servise Nakledilmesinin Arastirilmasi
Evlere Uygulanan Hasta Bakim Hizmetlerinde Kalite Iyilestirme
Hemsirelik Departmaninda Kaliteyi Gelistirme Çalismasi: Primer
Hemsirelik
Bakim Standartlari Nedir, Nasil Belirlenir?
Ulusal Saglik Sistemi Boyutunda Kalite Yönetim Modeli
Hemsirelik Bakiminin Organize Edilmesindeki Temel Yöntemler
Hemsirelik Hizmetlerinin Devamli Iyilestirilmesini Saglamak Amaciyla
Hemsirelik Standartlarinin Yeniden Belirlenmesi
Sürekli Egitim Kalitesinin Temelleri
Toplam Kalite Organizasyonlari ve Süreklilik
Baskent Üniversitesi Toplam Kalite Yönetimi Uygulamalarinda
Iç Denetim Degerlendirmeleri
Baskent Üniversitesi Toplam Kalite Yönetimi Merkezi Tarafindan
Düzenlenen Sempozyumlarda Gözlenen Gelismeler
Toplam Kalite Yönetimi Çalismalarinin Hemsirelik Oryantosyon
Programina Katkisi
Özofago Gastro Duodenoskopiye Hasta Uyumunda Ön Bilgilendirmenin
(Hasta Egitiminin) Önemi
Bir Sürekli Egitim Konusu Örnegi: Kardiyo Pulmoner Resüsitasyon
Egitimi
Tip Sektöründeki Sorunlar ve Analizleri
Tibbi Bakimda Sonuçlar Üzerindeki Odaklasma
Hizmet Saglik Isletmelerinde Isletme Sermayesi Yönetimi ve Toplam
Kalite Yönetimi Iliskisi
Hizmet Saglik Isletmelerinde Stok Yönetimi ve Toplam Kalite Yönetimi
Kalite Yönetiminde Elektronik Hasta Kayitlarinin Önemi ve Kullanimi
Total Quality Management and Perfonmance Measurements in Health Sector Developments in Quality and Performance Concepts in Healthcare Delivery
ISO 9000: 1994 Registration in Healthcare Organisations in UK
Impact of Information-Education-Communication Support on Family Planning
Service Delivery
Staff Satisfaction Measurement Study Paper within Quality Practices and
Total Quality Management Project of the Hospital Management
Indentifying and Managing Unnecessary Hospital Utilization
Quality in Health Care
Measurement of Patient Satisfaction
Demand for Health Services and the Effect of Physician
Process Management Approach in Establishing the Quality Indiccator System
Formal and Informal Evulation and their Effects on Work Performance
Patient Saticfaction with Primary Out-Patient Services: A Field Study
Patient Satisfaction Survey Results of the Nursing Services Directorate,
Bayindir Medical Centre
Measurement of Patient Satisfaction
The Investigation of Trasporting of The Patients From The Neurology And
Neurolsurgery Intensive Care Unit to Ward in an Optimum Time
Quality Improvement in Home Nursing Services
Current Thinking in the Development of Continuous Quality Improvement
in Healtcare
The Basic Methods in Organizing Nursing Care
Pillars of Continuing Education Quality
Importance of Patient Education in Ozofago-Gastro-Duodenoscopy
Focusing Outcomes of Medical Care
The Role of Biomedical and Clinical Engineering Departments in Hospital
Organization
Continuous Training and Consultant Services in Quality Improvement Programs |
|
||||||||||
Başkent Üniversitesi Mithat Çoruh Kalite Yönetimi Merkezi Bağlıca Kampusu Eskişehir yolu 20.km 06530 Etimesgut, Ankara Telefon: 0312 246 67 36 ve 37 ..Fax: 0312 246 6738 .. |